Over mij

Mijn foto
I'm a Dutch weaver, knitter, spinner, lacemaker and love anything that has to do with fiber and yarn. And of course I like to read books, magazines, newspapers.

zaterdag 16 oktober 2010

Wild

Ik blijf het proberen: foto's te laten zien. Deze week hadden we namelijk namelijk nogal wat 'wild' in onze tuin.

I keep trying to show some photos. This week we had some visitors in our garden. Here's our 'wildlife'.
Deze kleine spitsmuis probeerde een gang in het beton te maken. Ging wat moeilijk, maar het was een volhouder. Hij vond het dan ook helemaal niet erg, om intussen geaaid of gefotografeerd te worden. Hij bleef proberen. Maar uiteindelijk koos hij er toch voor uit te rusten in het zonnetje.

This little mouse tried to make a hole in the concrete. Was a bit hard, but het kept trying. And he didn't mind when he was petted or photographed in the mean time. He went on and on. But in the end he had a nice rest in the sunshine.

En dat was het dan weer voor vandaag: meer mag niet.... vervelend. Weet iemand een oplossing/

And that was all for today. Not allowed any more. Does anybody know a solution?

4 opmerkingen:

Marion B. zei

Wat een heerlijke foto's heb je. Al mag je niet alles erop zetten van blogger, ik vind ze prachtig. En dat alles gewoon in je eigen tuin gebeurd.... heerlijk. Ik zal voor je duimen woensdag as.

Tot de volgende keer.

Elly zei

Hallo Annie,
heel veel groetjes en veel sterkte a.s. woensdag,ik zal aan je denken.
Leuke opnames heb je in je tuin kunnen maken.
Elly (landelijke spingroep)

Nina zei

Poor little mousie, trying to dig through the concrete. Hard life indeed. But he looks like he's ready for the winter, with a nice thick coat and a little chubby in the middle. Adorable picture story!

Amanda zei

Aw, that's just so cute.