Over mij

Mijn foto
I'm a Dutch weaver, knitter, spinner, lacemaker and love anything that has to do with fiber and yarn. And of course I like to read books, magazines, newspapers.

zaterdag 7 maart 2015

Op zijn kop-sokken

Upside down socks

Dit zijn de sokken, die ik breide van Aldi sokkenwol. Ik maakte beide sokken tegelijkertijd en begon beide met de draad uit het midden van de bol. Toen de boord bijna af was, zag ik, dat meneer Aldi de wol niet op dezelfde manier had opgewonden, maar dat het kleurrapport tegengesteld was in de twee bollen. En nu dus in de sokken. Vandaar: op zijn kop-sokken.
Eigenlijk vind ik het wel grappig zo.

These are the socks I knit using yarn I bought at the Aldi supermarket. I knit both socks at the same time, using two circular needles and starte both socks from the centre of the ball of yarn. When I'd nearly finished knitting the cuff I noticed that Mr. Aldi hadn't wound both balls in the same way and the colour pattern is opposite in both socks. Therefore: upside down socks.
Actually I rather like them in this way.

Er is nog veel meer te vertellen, maar als ik daar nu ook allemaal over wil schrijven, duurt het heel lang voor dit bericht gepubliceerd wordt. Ik laat het voor dit moment dus even bij dit sokkenbericht.

There is plenty more to write about, but if I want to write about all that it will take very long before this message will be posted. Therefore it will be just this sock announcement for the moment.

Bloggen op mijn iPad wil niet meer lukken op het ogenblik, want Google heeft het een en ander veranderd en weigert toegang tot mijn blog vanaf de iPad. Ik had dus al weer een heel bericht geschreven en moest dat nu opnieuw doen op de pc... Privacybescherming heet dat.

I can't write blogs on my iPad any more. Google won't send what I write on the tablet to my blog. I had written this message on my iPad, but had to write it all over again on the pc... Protection of privacy this is called....


4 opmerkingen:

Marion B. zei

Ze zijn leuk Annie!

Sharon zei

I ran into the same problem on my iPad. I was using a third party app called Blogsy and after composing an entire blog, I couldn't upload it - so frustrating!

Knutselpret zei

ze zijn wel heel leuk tja dat had ik ook met meneer aldi en na 5 x wassen op 30 gr ineens zijn het minie's geworden dus pas op als je ze gaat wassen vooral niet te heet

Annie zei

Ik heb er al heel wat paren mee gebreid en je beleeft er telkens wat nieuws mee. Stukken die ongeverfd gebleven zijn en zo.
Maar lekker warm zijn ze wel en in de was zijn ze tot nu toe mooi gebleven